Jak wybrać firmę która zbuduje Twoją stronę www?

Lata pracy z Klientami w branży tworzenia stron www oraz kontaktów z innymi firmami w branżach pokrewnych uświadomiły mi fakt, że bycie klientem to nie taka prosta rzecz wcale. Skrajność w kontaktach waha się od słodkiego lukru, który u mnie osobiście wzbudza dreszcze po czasem nawet chamskie odburknięcia. Do tego przecież klient zamawiający jakąś usługę, w tym wypadku budowę strony www, siłą rzeczy nie dysponuje szeroką wiedzą w tej dziedzinie. Inaczej przecież by nie zamawiał a wykonał sobie samodzielnie. Oczywiście są wyjątki gdy firma szuka podwykonawcy. Jednak skupmy się na najczęstszym przypadku.

Mówiąc szczerze nie chodzi mi nawet o wypromowanie własnej firmy, choć oczywiście każdy tekst przynosi korzyści sam w sobie (reklama, pozycjonowanie, itp.) ale po prostu irytują mnie sytuację gdy trafia do mnie osoba „po przejściach” i słucham i czasem włos jeży mi się na głowie. Drażni mnie czasem też wygląd i jawne niedociągnięcia na stronach www. A może mam jakiś syndrom Don Kichota:) Tak czy owak postanowiłem napisać jak wybrać i jak uniknąć kłopotów przy zlecaniu stworzenia strony internetowej. Jestem w tej dobrej sytuacji, że znam problem z obu stron. Mam nadzieję, i to było moim założeniem, że zachowałem przyzwoity obiektywizm.

Zapraszam do lektury:  Zlecasz stworzenie strony www? Przeczytaj na co zwrócić szczególną uwagę.

Skomentuj

